Siła współpracy marketingu i sprzedaży

Siła współpracy marketingu i sprzedaży

Można by pomyśleć, że koordynacja działań marketingowych i sprzedażowych dotyczy wyłącznie generowania leadów. Można by pomyśleć, że przekazywanie potencjalnych leadów z działu marketingu do sprzedaży jest jedyną okazją do współpracy między tymi dwoma zespołami. Można by pomyśleć, że jeden dział…

Marketing Automation: 6 sposobów jak branża produkcyjna może zyskać

Marketing Automation: 6 sposobów jak branża produkcyjna może zyskać

Firmy produkcyjne od lat starają się znaleźć sposoby na automatyzację swoich procesów. Automatyzacja, niezależnie od tego, czy chodzi o zarządzanie procesami front-office i back-office za pomocą ERP, czy śledzenie relacji z klientami za pomocą CRM, napędza rozwój branży produkcyjnej. Jednak…

Jak zresearchować potencjalnego klienta w 3 minuty z SugarCRM?

Jak zresearchować potencjalnego klienta w 3 minuty z SugarCRM?

Zanim zadzwonisz do nowego potencjalnego klienta, najprawdopodobniej będziesz żonglować zakładkami – przekopując się przez LinkedIn, strony firmowe, media społecznościowe, rekordy CRM i wątki e-maili. Jest to męczące i nieefektywne. A gdy brakuje krytycznego myślenia, rozmowa może źle…

Jak alerty Cross-Sell pomagają sprzedawać więcej?

Jak alerty Cross-Sell pomagają sprzedawać więcej?

Dla zapracowanego przedstawiciela handlowego ustalenie, na czym się skupić, może być najtrudniejszą częścią dnia. Mając dziesiątki kont do zarządzania i zbyt wiele danych rozproszonych w zbyt wielu narzędziach, łatwo jest utknąć. Kończy się to marnowaniem…

Jak stworzyć zespół wdrożeniowy CRM?

Jak stworzyć zespół wdrożeniowy CRM?

Wdrożenie CRM to niezwykle ważna decyzja dla każdej firmy. Nie można jednak po prostu kupić nowej platformy CRM, nacisnąć przełącznik i być na najlepszej drodze do lepszych relacji biznesowych i wyższych przychodów. W rzeczywistości jest to znacznie bardziej skomplikowany…

Jak chatboty AI wpływają na obsługę klienta?

Jak chatboty AI wpływają na obsługę klienta?

W dzisiejszym krajobrazie biznesowym obsługa klienta jest kluczowym wyróżnikiem dla firm, które chcą pozostać istotne i konkurencyjne. Tradycyjne metody obsługi klienta nie są już wystarczające, aby sprostać rosnącym i dynamicznym wymaganiom konsumentów. Z pomocą przychodzi generatywna…

1218